"חלק מהליכוד לא שלם עם הרפורמה" | האזינו לפרשנים

אייל ראובן No Comments on "חלק מהליכוד לא שלם עם הרפורמה" | האזינו לפרשנים

הפרשנים איתן כבל וברק סרי שוחחו ב"מהדורת הבוקר" עם בצלאל קאהן ודוד חכם על תחילת מהלך החקיקה של הרפורמה במערכת המשפט שצפוי להתחיל השבוע. האם כל חכ"י הליכוד שלמים עם הרפורמה, והאם בסוף תהיה פשרה? | האזינו

צילום: פלאש 90, באדיבות המצלם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברק סרי פתח את הריאיון: "אני מעריך שהחוקים יעבור השבוע, ותהיה הסלמה בהפגנות. דיברתי אמש עם יריב לוין, הוא נחוש להעביר את החוקים. אך כמו בכל חוק, לקראת קריאה שנייה ושלישית תהיה פשרה".
ח"כ לשעבר, איתן כבל הציג דעה הפוכה: "לדעתי החקיקה תעבור מחר, וגם לא תהיינה פשרות. לא יהיה שינוי מהותי בחקיקה, מהיכרותי את הדברים, לא משנים דברים כאלו".

סרי: "בליכוד יש התנגדות לרפורמה, אנשים בשלב שהם לא מדברים. עוד נראה את ההתנגדויות האלו בהמשך. גם נתניהו עצמו לא שלם עם כל הרפורמה הזו".

כבל: "הייתי שמח מאוד אם דברי ברק נכונים. אבל אני לא חושב כך. גם אם נתניהו לא רוצה את זה, זה נוח לו. שר המשפטים לא היה עושה את זה אם נתניהו לא היה מרוצה מזה"

הפרשנים התייחסו גם להתנהלותו של יו"ר ועדת הכלכלה דוד ביטן. סרי: "אצל ביטן פיו וליבו שווים, הוא אומר את מה שהוא חושב, פשוט אין לו מה להפסיד. יש עוד חברים בליכוד שחושבים כמוהו רק הם מפחדים להפסיד". בנקודה הזו כבל הסכים: "הוא תמיד אמר את דעותיו, ובהחלט הפעם אין לו מה להפסיד".

האזינו:

 



0 תגובות